Pro jakékoliv úpravy vaší stávající objednávky nás prosím kontaktujte na e-mailu [email protected]. Máte možnost zrušit svou objednávku bez jakýchkoliv poplatků do 24 hodin od potvrzení objednávky. Po tomto časovém limitu se odkazujte na následující sekce pro podrobné pokyny, jak postupovat při vrácení objednávky.
Naše směrnice pro vrácení umožňují 30denní lhůtu, počínaje dnem doručení vaší položky, pro zahájení žádosti o vrácení.
Pro schválení vašeho vrácení musí být produkt ve stejném stavu, jako když jste ho obdrželi, což znamená, že by měl být nepoužitý nebo nenositelný, měl by mít všechny své štítky neporušené a být v původním balení. Navíc je vyžadován účet nebo nějaká forma ověření nákupu.
Pro zahájení procesu vrácení nás kontaktujte e-mailem na [email protected]. Po schválení obdržíte podrobné pokyny, jak a kam nám zboží zaslat zpět. Upozorňujeme, že nevyžádané vrácení, které dorazí bez předchozího oznámení, nebudou zpracovány.
Pro jakékoliv dotazy týkající se vrácení produktů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected].
Níže naleznete důvody pro vrácení:
V případě, že jste obdrželi nesprávnou nebo vadnou položku, uhradíme náklady na vrácení zboží. V ostatních případech jsou náklady na vrácení zboží na zodpovědnosti zákazníka.
Pokud jste ještě neobdrželi refundaci, zkontrolujte znovu svůj bankovní účet.
Poté kontaktujte svou kreditní kartovou společnost, může trvat nějaký čas, než je vaše refundace oficiálně zveřejněna.
Dále kontaktujte svou banku. Obvykle je určitá doba zpracování, než je refundace zveřejněna.
Pokud jste to všechno udělali a stále jste neobdrželi svou refundaci, kontaktujte nás na [email protected].
Omlouváme se, pokud jste obdrželi poškozenou položku.
Pokud si myslíte, že jste obdrželi vadný nebo poškozený produkt, kontaktujte nás nejpozději do 5 pracovních dnů po přijetí balíčku. Přiložte fotografii, na které jsou jasně vidět poškození nebo vady. Stručně popište poškození a pošlete popis a fotografii na [email protected]. Přezkoumáme případ a buď znovu odešleme náhradu za poškozenou položku, nebo vydáme refundaci (včetně nákladů na vrácení). Uchovávejte veškerý obalový materiál a poškozené zboží před podáním reklamace.
Upozorňujeme, že všechny položky jsou při vrácení kontrolovány a ty, které vykazují známky opotřebení místo vady, nemusí být refundovány.
Rádi bychom upozornili, že případy ztracených objednávek jsou u naší společnosti velmi vzácné.
Objednávka, která je zpožděna o 60 pracovních dnů, bude považována za ztracenou. Takové “Ztracené objednávky” budou plně refundovány.
Upozorňujeme, že balíčky, které jsou odmítnuty, nebo nebyly přijaty kvůli nedbalosti příjemce (jako je poskytnutí nesprávné nebo neúplné adresy, nebo nevyzvednutí balíčku), nebudou mít nárok na refundaci.
Pokud jedna z položek, které jste obdrželi, není tím, co jste objednali, pošlete ji zpět a my vám ji refundujeme (včetně nákladů na vrácení), pokud je nesprávná.
Telefon: +48459569886
Email: [email protected]
Adresa: ALEH HALUBOVICH 54-062, Polonia, Wroclaw, calle Lubomierska 10/2.